Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Create A 2D Platformer Часть 1
Cycle 0 - Intro
Cycle 01 - Getting Started
Cycle 02 - Creating Tilemaps
Cycle 03 - Constructing the Level
Cycle 04a - Building the Player
Cycle 04b - Building the Player, Adding Scripts
Cycle 05a - Creating the Camera Rig
Cycle 05b - Creating the Camera Rig
Cycle 06a - Adding Lights
Cycle 06b - Adding More Lights
источник
#gamedev
👉 @game_devv
Cycle 0 - Intro
Cycle 01 - Getting Started
Cycle 02 - Creating Tilemaps
Cycle 03 - Constructing the Level
Cycle 04a - Building the Player
Cycle 04b - Building the Player, Adding Scripts
Cycle 05a - Creating the Camera Rig
Cycle 05b - Creating the Camera Rig
Cycle 06a - Adding Lights
Cycle 06b - Adding More Lights
источник
#gamedev
👉 @game_devv
👍5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Create A 2D Platformer Часть 2
Cycle 07 - Animating the Player
Cycle 08 - Painting Prefabs
Cycle 09a - Adding Post Processing
Cycle 09b - Adding Camera Shake
Cycle 10 - Winning and Losing
Cycle 11 - Displaying the Game UI
Cycle 12 - Mixing Gameplay Audio
Cycle 13a Polish and Deployment
Cycle 13b - Build and End
источник
#gamedev
👉 @game_devv
Cycle 07 - Animating the Player
Cycle 08 - Painting Prefabs
Cycle 09a - Adding Post Processing
Cycle 09b - Adding Camera Shake
Cycle 10 - Winning and Losing
Cycle 11 - Displaying the Game UI
Cycle 12 - Mixing Gameplay Audio
Cycle 13a Polish and Deployment
Cycle 13b - Build and End
источник
#gamedev
👉 @game_devv
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Как сделать эту крутую механику ввода фото 📷
https://www.reddit.com/r/gamedev/comments/13icoym/how_to_make_this_cool_photo_entering_mechanic/
#gamedev
👉 @game_devv
https://www.reddit.com/r/gamedev/comments/13icoym/how_to_make_this_cool_photo_entering_mechanic/
#gamedev
👉 @game_devv
👍11
Переосмысление SOLID: почему традиционные принципы проектирования не работают при разработке игр
Принципы SOLID (Single Responsibility, Open-Closed, Liskov Substitution, Interface Segregation, and Dependency Inversion) - это общепризнанные рекомендации, разработанные для улучшения сопровождаемости и читаемости исходного кода программного обеспечения. Однако их применение в сфере разработки игр часто оказывается сложным из-за уникальных особенностей этой области. Чтобы полностью оценить контекст, мы погрузимся в эти сложности и изучим альтернативные парадигмы проектирования, которые лучше подходят для динамичной природы разработки игр.
https://dtf.ru/gamedev/1834279-pereosmyslenie-solid-pochemu-tradicionnye-principy-proektirovaniya-ne-rabotayut-pri-razrabotke-igr
#gamedev
👉 @game_devv
Принципы SOLID (Single Responsibility, Open-Closed, Liskov Substitution, Interface Segregation, and Dependency Inversion) - это общепризнанные рекомендации, разработанные для улучшения сопровождаемости и читаемости исходного кода программного обеспечения. Однако их применение в сфере разработки игр часто оказывается сложным из-за уникальных особенностей этой области. Чтобы полностью оценить контекст, мы погрузимся в эти сложности и изучим альтернативные парадигмы проектирования, которые лучше подходят для динамичной природы разработки игр.
https://dtf.ru/gamedev/1834279-pereosmyslenie-solid-pochemu-tradicionnye-principy-proektirovaniya-ne-rabotayut-pri-razrabotke-igr
#gamedev
👉 @game_devv
👎12👍2😁1